مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 09:302023-07-11اقتصادي

شناورهای سبک و صیادی از تردد دریایی در خلیج فارس خودداری کنند


کارشناس هواشناسی استان هرمزگان از صدور هشدار جوی و دریایی سطح زرد درباره فعالیت سامانه فصلی مونسون خبرداد.

- ایسنا/هرمزگان کارشناس هواشناسی استان هرمزگان از صدور هشدار جوی و دریایی سطح زرد درباره فعالیت سامانه فصلی مونسون خبرداد.

مرضیه سی سی پور در گفت وگو با ایسنا، افزود: هواشناسی هرمزگان درباره فعالیت سامانه فصلی مونسون از امروز سه شنبه تا یکشنبه هفته آینده (25 تیر) هشدار جوی و دریایی سطح زرد صادر کرد.

وی بیان کرد: طی این مدت در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در ارتفاعات استان (بشاگرد، حاجی آباد، رودان، ارتفاعات مرکزی و غربی) رشد ابرهای همرفتی همراه با رگبار پراکنده باران، رعدوبرق، تگرگ و تندباد لحظه ای پیش بینی می شود.

سی سی پور با اشاره به اینکه احتمال آبگرفتگی موقت معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه های فصلی به ویژه در شرق و شمال استان دور از انتظار نیست، اظهار کرد: آب های دریای عمان و تنگه هرمز نیز از امروز تا یکشنبه هفته آینده مواج و متلاطم خواهد بود و توصیه می شود که شناورهای سبک و صیادی از تردد دریایی خودداری کنند.

وی با بیان اینکه سرعت وزش بادهای جنوب شرقی به 40 کیلومتر بر ساعت و ارتفاع امواج دریا نیز به 180 سانتی متر می رسد، خاطرنشان کرد: از روز پنجشنبه هفته جاری دمای هوا در بیشتر نقاط استان افزایش خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناورهای سبک و صیادی از تردد دریایی در خلیج فارس خودداری کنند

شناورهای سبک و صیادی از تردد دریایی در خلیج فارس خودداری کنند